Druhá polovina roku 2014

09.01.2015 20:59

Ne, že by se okolo nás nic nedělo - ale upřímně po dvanácti hodinách práce, kde převážně koukám do monitoru počítače, jsem opravdu neměla chuť čučet do monitoru ještě doma. Takže uvedu pouze to nejdůležitější:

  • Kansonetta má problém s pravým vaječníkem - s jeho řešením nám hodně pomáhá můj kolega Tomáš Tesař (tímto Tomášovi moc děkuju). Kačenka bude do budoucna připravována převážně drezurně, skákání bohužel této zdravotní komplikaci v jejím případě příliš nesvědčí.
  • 20.9.2014 proběhly hobby závody v Kovárech - Jirka jel s Kansonettou drezúrní úlohu Z0/2014. Vedlo se jim dobře, skončili na krásném 3.místě. Na Jirkovi je hodně znát trénink s Dankou Rychtaříkovou. A taky jezdí příležitostně i další koně, se kterými získává další zkušenosti.
  • Mě 25.10.2014 zkosila v práci ledvinová kolika. Skončila jsem v nemocnici, kde mi našli ledvinový kámen. Naštěstí ze mě vyšel ven sám a nemusela jsem na operační sál. Nikdy předtím jsem problémy s ledvinami neměla. Během léčby jsem měla čas  přemýšlet o sobě a o světě. Na vlastní kůži jsem zakusila, jak je koním při kolice - pekelně to bolí. Nikomu tuto zkušenost nepřeju. Do práce jsem se vrátila až druhý týden v prosinci.
  • S Harlémem nám začala pomáhat Terka Slaninová.

Kontakt

Ing. Lenka Hnízdilová Kladno + 420 723 760 929 Hnizdilova.L@seznam.cz